Jumaat, 4 Mac 2016

Pandora "Unforgettable Moments"

Arini nak cite pasal Pandora, dari dulu memang nak sangat pakai Pandora tapi tule budget asyik lari jer……dulu bila cite pasal Pandora kat adik beradik perempuan semua cam tak bagi sokongan, yela mahal la….banyak sangat alasan…..tapi segalanya berubah pada tahun 2016…..merekalah yang beria2 suruh saya beli Pandora, so terjebaklah saya pada Pandora tanpa disengajakan….


Masa nak beli Pandora ni mmg minta izin kat en suami la sebab barang ni mahal, takut jugakla dia xsuka…Alhamdulillah en suami izinkan….bermula permulaan saya berpandora, tapi saya pegang satu prinsip dalam berpandora ini “janji ada”  saya cuba kawal nafsu dalam membeli charm, almaklumla harga dia mahal….kussss semangat!!! Lagipun ada anak kecik, banyak lagi keperluan lain yang perlu diutamakan……
Bermula episode berpandora…
PANDORA KLCC

 

 

 

cukuplah ini jer....yang saya mampu beli setakat ini.....thanks en suami & my twin sbb hadiahkan Pandora ini pada saya......saya sungguh menghargainya. Alhamdulillah
 
 
 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan