Jumaat, 4 Mac 2016

Opis: Besday Pn Rozaimah

Celebration Pertama
14.02.2016 besday Pn Zai ke 34 tahun, 14.02.16 jatuh hari ahad, so unit bercadang untuk sambut besday Pn Zai pada 15.02.2016(Isnin).....kek saya dah tempeh lebih awal, almaklumla saya jer staf perempuan yang ada, all my bos lelaki....lelaki ni xdele teliti sangat bab2 nak tempeh kek ni...jadi ni la tugas saya.....kali ni saya memberi kepercayaan pada ig: mummycanbake untuk membuat kek besday Pn Zai iaitu "Victoria Cake" 
Pagi 15.02.2016 (Isnin) bos pulak ada Majlis Perutusan Khas Tahun Baru Menteri Pertahanan, so kena tunggu bos la baru meriah coz sebab anak buah nya besday kan...... 
Kul 11.00pagi gak la....baru leh celebrate besday Pn Zai.....nak nangis kan kena surprise ngn kami!!!! anyway happy besday Pn Zai......moga panjang umur, murah rezeki, bahagia selalu dan jd mama/isteri yang terbaik dunia dan akhirat.....





Celebration Kedua
Surprise kali kedua ni kira surprise personal dari saya dan Pn Nakiah.....almaklumla kami bertiga pernah berkeje di Unit sama untuk beberapa bulan jer....erm nak wat camner khidmat Pn Nakiah diperlukan ditempat lain.....
Kali ni Pn Nakiah yang order kek....oleh kerana Pn Zai suka kek Brownies, kitaorang decide order kek Brownies....kebetulan pada 16.02.2016 Pn Zai sibuk dengan unit baru UHT, so maybe dia xperasan apa yang kami rancang....biarpun saya dengan Pn Nakiah tidak satu opis tapi kami rancang sebaik mungkin agar dia xperasan, sampai saya amik kek pun dia xperasan.....
Agak lewat gakla nak surprise Pn Zai...akhirnya menjadi gak surprise kami.....yang mushkil tentang Pn Zai ialah tentang reaksi muka dia, xnampak dia suka ker? dia sedih ke....bak kata orang cam xde perasaan jer....anyway apa2pun Happy Besday Pn Zai......



Tiada ulasan:

Catat Ulasan