Selasa, 23 Februari 2016

Opis: Hadiah My Bos (TSUB CPS)

 
 
Bila bos perempuan posting, perkara pertama yg terlintas adalah hadiah......hadiah yang kami rasakan sesuai adalah sehelai telekung, mungkin ada sesetengah orang suka hadiahkan tudung, kain pasang atau pen...tp bagi saya hadiah yg paling bermakna adalah sehelai telekung.....yela kekadang tu nak bagi handbag, handbag yang bos pakai lagi mahal dr budget hadiah yang ada.....nak bagi jam, jam bos pun jam berjenama.....mahu kami semua kerut dahi nak cari budget.....

telekung ni satu hadiah yg sgt simbolik....lagi-lagi kalo dapat telekung jenama "Siti Khadijah" ni......

banyak-banyak telekung yang pernah saya pakai, telekung "Siti Khadijah" ini tidak mengecewakan.....kainnya sangat berkualiti, bila pakai terasa sejuk.....bg saya secara peribadi harganya sesuai dengan kualitinya.....tidak salah berbelanja mahal sikit demi keselesaan....ala telekung pun bukan nak beli tiap2 bulan, kalo kita bole beli handbag beriban-riban apasalahnya beli sehelai telekung yang selesa......
Klasik
banyak-banyak telekung yang pernah saya pakai, telekung "Siti Khadijah" ini tidak mengecewakan.....kainnya sangat berkualiti, bila pakai terasa sejuk.....bg saya secara peribadi harganya sesuai dengan kualitinya.....tidak salah berbelanja mahal sikit demi keselesaan....ala telekung pun bukan nak beli tiap2 bulan, kalo kita bole beli handbag beriban-riban apasalahnya beli sehelai telekung yang selesa......
 
Dah tak perlu nak balut-balut, bagi macam ni jer....

 
Selamat Berposting My Bos!!! Moga terus sukses di tempat baru.....
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan