Isnin, 28 September 2015

Diari Perjalanan Sebuah Kehidupan




Alhamdulillah dengan izin Allah akhirnya cita-cita dan angan-angan saya untuk membuat blog ini tercapai juga. Banyak perkongsian yang ingin saya kongsikan disini bermula sebagai seorang anak, isteri, menantu, kawan, mama dan pekerja……..perjalanan ini tidak semudah seperti yang kita jangka dan rancang…..perjalanan sebagai ttcian tegar membuat saya belajar erti mensyukuri nikmat yang Allah kurniakan pada saya dan suami…..bermulalah My TTC Journey yang agak lama (8 tahun) dan My Pregnancy Twin Journey (32 minggu)……bila mana Allah kurniakan saya dan suami Amanah Allah yang diharap2kan, bermula perjalanan saya sebagai mama kepada anak kembar dan perjalanan saya sebagai mama yang menyusukan….bermulalah My Breastfeeding Journey….
Saya bukan ingin dikagumi tapi saya ingin berkongsi rasa, harapan, kegembiraan, kesedihan, kelukaan dan kekuatan dalam menempuhi perjalanan ini…..Perjalanan ini berliku, perjalanan ini punya cabaran, perjalanan ini juga punya rintangan….hanya insan yang pernah melaluinya saja yang memahami apa yang kita alami dan lalui…..mensyukuri ujian itu adalah lebih baik daripada meratapinya….
“Allah tidak akan menguji hambaNya, melebihi kemampuannya”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan